Rejestracja nowego konta
W celu zarejestrowania nowego konta na platformie REDPAY jesteśmy zobligowani do zebrania następujących danych:
- Dane osobowe rejestrującego konto
- Dane firmy, która będzie przyjmowała płatności
- Dane dokumentu tożsamości rejestrującego do weryfikacji
- Selfie z widocznym dokumentem tożsamości



Kontakt – Po przesłaniu formularza skontaktujemy się z w celu omówienia typu usług/produktów sklepu oraz sposobu integracji. Prosimy o podanie numeru telefonu. Odpowiemy wówczas na wszelkie pytania i wątpliwości.
Kroki po przesłaniu formularza i kontakcie z konsultantem
1. Umowa – Przygotujemy umowę z danymi firmy do podpisu i prześlemy elektronicznie.
2. Konto – Po podpisaniu umowy założymy konto na platformie REDPAY i wystawimy pierwszą fakturę.
3. Weryfikacja Konta bankowego – Fakturę najlepiej opłacić z konta, które będzie służyło do odbierania płatności z REDPAY.
W ten sposób osobna weryfikacja konta nie będzie konieczna, co przyspieszy aktywację usługi.
4. Konfiguracja – Ostatnim krokiem jest konfiguracja pluginu REDPAY w sklepie lub integracja API w przypadku rozwiązań indywidualnych.