Rejestracja nowego konta

W celu zarejestrowania nowego konta na platformie REDPAY jesteśmy zobligowani do zebrania następujących danych:

  • Dane osobowe rejestrującego konto
  • Dane firmy, która będzie przyjmowała płatności
  • Dane dokumentu tożsamości rejestrującego do weryfikacji
  • Selfie z widocznym dokumentem tożsamości
Aby przekazać te dane proszę wypełnić poniższy formularz.
W kroku 3 KYC/AML potrzebne będzie przekazanie skanu/zdjęcia dowodu tożsamości z przodu i z tyłu oraz selfie z tym dokumentem.

Kontakt – Po przesłaniu formularza skontaktujemy się z w celu omówienia typu usług/produktów sklepu oraz sposobu integracji. Prosimy o podanie numeru telefonu. Odpowiemy wówczas na wszelkie pytania i wątpliwości.

1
2
3
Dane osoby rejestrującej konto
Dane Firmy, dla której ma zostać założone konto sprzedawcy (Merchanta)
UWAGA! - W celu realizacji obowiązków weryfikacji KYC/AML nałożonych na podmioty finansowe, takie jak bramki płatności, konieczne jest zebranie danych AML/CFT podczas rejestracji konta dla klienta. Te wymogi prawne mają na celu zapobieganie prania pieniędzy i finansowania terroryzmu, a także zapewnienie transparentności i bezpieczeństwa transakcji finansowych. Podanie tych danych jest niezbędne do spełnienia regulacji prawnych oraz ochrony Twoich interesów finansowych, jak i innych użytkowników systemu płatności.

Kroki po przesłaniu formularza i kontakcie z konsultantem

1. Umowa – Przygotujemy umowę z danymi firmy do podpisu i prześlemy elektronicznie.

2. Konto – Po podpisaniu umowy założymy konto na platformie REDPAY i wystawimy pierwszą fakturę.

3. Weryfikacja Konta bankowego – Fakturę najlepiej opłacić z konta, które będzie służyło do odbierania płatności z REDPAY.
W ten sposób osobna weryfikacja konta nie będzie konieczna, co przyspieszy aktywację usługi.

4. Konfiguracja – Ostatnim krokiem jest konfiguracja pluginu REDPAY w sklepie lub integracja API w przypadku rozwiązań indywidualnych.